Swift

Bookhaul 12/2023 - December... - 12/2023 - Decemberi hónapzárás...



Elérkezett az év utolsó napja! Szilveszter gyönyörű, napsütéses idővel köszöntött ránk, ám azóta az évszakhoz illőn besötétedett és elkomorult az ég. 
Akárhol is töltsétek a napot/éjszakát, akár olvastok, társasoztok, barátokkal vagytok, vagy buliztok, teljen számotokra remekül ez a nap!
Még a késő délután/este folyamán érkezem az évértékelő posztommal, melyet két részletben olvashattok majd, egyébiránt én is lecsendesedem.
Decemberben sikerült a legtöbb elmaradt posztot megírnom, ám az új olvasások közül lett olyan, aminek az értékelése átcsúszik januárra. Nem bánkódom azonban rajta, hisz szeretek minőségi értékeléseket kiadni a kezeim közül. Arra azonban rájöttem, hogy éven nagyon elúszott az időm, a blogra sokkal kevesebb tartalom érkezett, mint tavaly, ezért egy új rendszer kiépítésén dolgozom. Bízom benne, hogy a fejemben kavargó ötleteknek sikerül oly módon testet ölteniük, ahogy a elképzeltem őket, s jövőre egy hatékonyabb rendszerrel érkezhetem, mely talán picit felgyorsítja az értékelések közzétételét. Nem kívánok azonban ennyire rágörcsölni erre, meglátjuk, mit hoz a jövő. .

Könyvekben és Olvasásban Gazdag, Boldog Új Évet kívánok Nektek! :3

  • A hónap legelső könyvét 5-én, míg a hónap utolsó könyvét 28-án szereztem.
  • 13 db angol nyelvű kötettel lettem gazdagabb. :3


A hónap leggyönyörűbb borítója díjának nyertese Laura Barnett: Ajándékok c. kötete lett. 


Ebben a hónapban pedig a különdíjas Debbie Macomber: A ​karácsony ígérete c. gyönyörű kötete lett❤ 


Mivel azonban ez a hónap bővelkedett gyönyörű borítókban, választottam még egyet a dobogó harmadik helyére. Bessenyei Gábor: Kopj ​le, jófiú!


A hónap legcukibb borítója díját Alice Oseman: Nick ​és Charlie c. gyönyörű kötete kapja. 


A legszebb illusztrációkat készítő alkotó díját Freya Hartas nyerte. ❤

A legjobb mangaka díját pedig Tama Mizuki nyerte. 

A "Legrondább könyvborító" díját ebben a hónapban szerencsére nem kellett kiosztanom.


Magánkönyvtár 2023 - December - Új szerzemények

Összegzés

Ajándék könyvek száma: 21 db ajándék (nyeremény)
Saját vásárlások száma: 19 db 

Decemberi összesítő: 40 db 📘 

Ha tetszenek a képeim, kövess Instán ;)
Olvasmánylista

Elolvasott könyvek száma
- 60 db kötet

Statisztika
- 29 db mesekönyv
- 3 db meseregény
- 1 db mesegyűjtemény
- 14 db manga / manhua / manhwa 
- 3 db képregény
- 3 db ifjúsági regény
- 2 db regény
- 5 db novella/ismeretterjesztő/verseskötet/papírszínház/egyéb


Magyar nyelvű olvasások száma: 40 db
Angol, német és japán nyelvű olvasások száma: 20 db angol 

Elolvasott oldalak száma: 7.888 oldal

Összesen (2023): 100.808 oldal


Magánkönyvár olvasottsága: 45%

Megszerzett Moly-plecsnik száma: 4 db
- 12.14. 300 nap olvasás 2023-ban
- 12.26. A lány, aki a tenger alá esett 
- 12.26. Olvassuk el a The Lost Sisters - Az elveszett nővéreket!
- 12.30. Rengeteg oldal 2023-ban
Blog

Posztok száma: 24 db

Kedvenc posztjaim (a közzététel idejének sorrendjében):

A legtöbbet látogatott posztjaim:

Új kedvencek:
- Sherlocco 
- Agatha Raisin


Ebben a hónapban a szívemnek legkedvesebb olvasmány A karácsony ígérete, a NyomoZOOk és A Vérmacska pecsétje c. kötetek lettek. 

Molyon megosztott, rövid értékelések

Russell Punter: The Fly who Told a Lie
Gyönyörűen illusztrált és nagyon cuki! *-* Könnyesre nevettem magam olvasás közben. ^^
5/5*

Lucy Brownridge: A cicacsalád karácsonya
Megzabálom a rengeteg cuki kis egeret a kinyitható ablakok mögött! Ahwww :3 Nekem ők adták a kötet legvarázslatosabb részét! :3 Az illusztráció szép. Ahogy előttem is írták, 1-2 ablak könnyen szakad, ezért vigyázni kell rá, ez a legapróbbak esetén fordulhat elő, egy nekem is csúnyán lefittyent. 12 napos adventi kalendárral még nem találkoztam, így érdekes és furcsa volt elsőre, de ötletes. Nincs egy oldalakon átívelő, összefüggő történet benne, a cicacsalád ünnepi készülődését olvashatjuk és láthatjuk a városka lakóit is. Szerintem gyönyörű!
5/5*

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images