Swift

Novemberi olvasmánylista - Értékelő...

Sziasztok! 

Ahogy novembert 5-én, az alábbi posztomban értesülhettetek róla, életemben először felállítottam magam elé egy célt. 
A kitűzött cél 17 db meghatározott könyv elolvasása volt, amivel egyrészt a rosszul kihasznált időmet szerettem volna újra az irányításom alá vonni, másrészt az új megjelenéseket szerettem volna előtérbe helyezni az olvasási rangsorban, míg harmadszor, a magánkönyvtáram olvasottságának százalékát is szerettem volna feljebb mozdítani. 

Nos. Ma, november végén azt kell, hogy mondjam, a lista segített, de természetesen, ahogy sejtettem, túl magas elvárást támasztottam magammal szemben...
Nézzük is meg részletesen, mi történt velem a hónap folyamán. :) 

A kitűzött 17 db cím közül kilencet sikerült elolvasni, és egy cím folyamatban van, amivel nehezebben haladok, mint vártam. A meghatározott könyveken kívül befejeztem azonban egy nagyobb terjedelmű regényt, Majoros Nóra Pityke és prém c. kötetét, aminek az értékelésével még adósotok vagyok, továbbá egy recenziós példányt, valamint öt további címet. 

Elolvasott könyvek száma: 15 db 
Októberről áthozott könyv, amit befejeztem: 1 db
Elkezdett, de decemberre átcsúszott könyv: 1 db 


A kitűzött könyvekről való értékeléseket az alábbi linkeken tudjátok elolvasni, ha még nem tettétek meg, továbbá a Bors Bori - A karácsonyfarablás értékelésével még szintén adós vagyok, de sajnos ez a minden erőmet kiszívó betegség nem szerepelt a terveim között... :( 

Holdas Hanna

Kicsi Mimi Karácsonya

Benji 1. 

Prince & Knight

A nagy titok

Az ezüst unikornis

Állatok karácsonya

Bors Bori Karácsonya
Hamarosan...

A magánkönyvtáram olvasottságát sajnos nem sikerült feltornáznom, de tekintve az új könyveim beszerzésének arányát ezt fizikai képtelenségnek is tartom! :) Mondjuk, a remény hal meg utoljára... ^^

A Moly funkciója szerint Novemberben csupán 9 napot jelöltem be, amiken az olvasással töltött idő időintervallumát megfelelőnek éreztem, tehát ebből is pontosan látszik, hogy bár nagyrészt minden nap olvastam, 20 oldalacskát nem számítok eredménynek, hiszen amíg még nem dolgoztam, és több volt a szabadidőm egy könyv / egy, másfél nap volt a teljesítményem. Régi szép idők. :(
Decemberben azonban ezen is megpróbálok változtatni! :) 

Összességében elmondhatom, hogy büszke vagyok magamra, és bár hosszabb regények elolvasása nem sikerült, előttem még a december, amire szintén konkrét tervekkel készülök. Kövessétek figyelemmel az oldalam, le ne maradjatok a saját decemberi kihívásomról! :) 

Ezzel a poszttal pedig búcsút intek 2018 novemberének, és az oldal kinézetnek is, ugyanis holnap beköszönt a tél a Caledonia Könyvvárán! ;) 

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images