Swift

Beszéljünk a filmekről... 2018-2019

Sziasztok!

Mivel ezen az éven rengeteg jó filmet láttam, gondoltam megosztok veletek néhányat a kedvenceim közül, így ismét lerántva egy piciny leplet magamról, azon belül is a filmes ízlésemről. :) 
Az itt felsorolt filmek legtöbbje 2018-as premier, de van egy-két film, ami átcsúszott 2017-ről, vagy még régebbről, de én még szégyen szemre nem láttam. ^^
A legfontosabb azonban, hogy egy új év decemberében én még soha nem láttam ennyi jó karácsonyi filmet! A Netflix idén igazán kitett magáért, és még nem is sikerült megnéznem mindent... :D
A bejegyzés végén pedig ejtek néhány szót a jövő évi premierekről is, amiket már nagyon várok! :) 

December...

The Christmas Chronicles
Főszerepben: Kurt Russell


Eszméleten jó karácsonyi történet, amitől kezdetben nem sokat vártam, hiszen mi újat adhat 2018-ban egy Mikulásról szóló film? Hát nagyon sokat...! 
Ez a film bűbájos, tud újat mutatni, egyáltalán nem elcsépelt, eredeti és furmányos ötleteket alkalmaz, humoros, tele van szeretettel, reménnyel és hittel...
Feltétlenül ajánlom megtekintésre, ha Karácsony-rajongók vagytok!


The Princess Switch
Főszerepben: Vanessa Hudgens


Ezt a filmet már az első trailere óta már nagyon vártam,  és tegnap este végre meg tudtam nézni! :)  (Azóta ma újranéztem... ^^) Magyar felirat is készült már hozzá, ami egy plusz pont. :) 
A modern hercegnő és a "koldus" vagy éppen a Koldus és királyfi történeteken alapuló sztori tökéletes karácsony estékre, két ünnep közöttre, s bár ezen gyönyörű időszak alatt játszódik, mégsem a Karácsony áll a középpontjában. Az élet nehézségei, a jó családba született emberek kötelességei, akik nem tehetik azt, amit szeretnének, az elfojtott érzelmek - mind-mind megjelennek benne, ám Karácsonykor igazi csodák történhetnek az emberrel, és itt meg is történnek ezek a csodák...  
A szereplők szerethetőek, a cselekmény izgalmas, romantikus és humor is van benne, de ami a legfontosabb, hogy benne van az emberek jósága, s bár egy-két szereplő igazi "rosszfiú" a film elején vagy éppen közepén, a végén a ő lelküket is megérinti a "Karácsony Szelleme"... ;) Ahwww :3
Egyetlen negatívumot tudok mondani: miért kell ezt az agyoncsépelt, középkori Edward nevet használni minden történetben, minden herceghez? Szerencse, hogy nem sokszor mondták ki, mert már herótom van ettől a névtől... komolyan. 


Bird Box
Főszerepben: Sandra Bullock


Josh Malerman (❤) nagysikerű könyvéből készült film, aminek a trailere számomra egyáltalán nem volt félelmetes, de tegnap bizony igencsak féltem, míg a laptop képernyője előtt üldögéltem és követtem az eseményeket. ^^ Egy rendkívül erős adaptációt sikerült készíteni a könyvből, ami számomra egyáltalán nem okozott csalódást, sőt, csak megerősített benne, hogy miért is nem nézek én horrorfilmeket... XD Rendben, ezt nem mondhatom egészen horrornak, de higgyétek el egész idő alatt a torkomban dobogott a szívem, hiszen magát az ellenséget nem látjuk, csak érezzük, és ezt az érzést egész elképesztően hatásosra sikerült megcsinálnia a film készítőinek...
Sandra Bullock pedig továbbra is csodálatos, bár itt, ebben a szerepben egy picikét ellenszenves volt, de mondjuk ez már Mallory hibája... ^^


A Diótörő és a Négy Birodalom


Bevallom, ettől a filmtől sem vártam sokat, és bár olyan téren igazam is lett, hogy az eredeti történethez nem sok köze van, de igazán látványos újragondolásként megkapta nálam a pozitív értékelést. A főszereplő lánynak színészi tehetsége nem tudom mennyi van, egy film alapján nehéz lenne megmondani, annyi bizonyos, hogy bájosan mosolyog XD, de pl. a négerré változtatott Diótörő karaktere igencsak a szívemhez nőtt, ami megint egy olyan húzás volt, hogy ugyebár nem lehet egy filmet ma elkészíteni Amerikában, ha nincs benne színes bőrű szereplő. Ezzel nem is lenne bajom, de azért Diótörő nem egy néger srác, na... Ez az ismeretlen színész azonban teljesen levett a lábamról. :) Kettejük összjátékára sem lehetett panaszom, a pattogó Keirától azonban a falra másztam. XD Sose volt szimpatikus az a nő, ahogy Helen Mirren sem, itt azonban, Rőt anyó szerepében remekelt!  
A film egész végig nem várt fordulatokat tartalmazott, és végül teljesen más lett a végkifejlet, mint amire az elején számítottam! Ami számomra azonban még kevés volt, az a romantika... :( :D


Az idei év első filmjei között a Goodbye Christopher Robin volt az, ami levett a lábamról, ahol egy csodálatos mesekönyv születésének körülményeit követhettem nyomon, s bár a történet egyáltalán nem vidám, a következmények pedig halmozottan nem azok, ezt a filmet minden Micimackó-rajongónak látnia kell! Higgyétek el, nem fog csalódást okozni! :)

A Jurassic World: Fallen Kingdom szintén izgalmas kalandfilm volt, aminek a befejezése azonban azonnali folytatásért kiált... Lehet, hogy a dinoszauruszokkal benépesített világ már sokaknak nem tud újat mutatni, én kimondottan élveztem, és Chris Pratt sem elhanyagolható jelenség, na... XD

A Grincs ugyebár azonnal elrabolta a szívemet, erről külön poszt is született, ahogy a Mamma Mia 2. részéről is, így ezekre most részletesebben nem térnék ki, azonban a The Kissing Booth igencsak meglepett. A könyvet még a Líra Hőség-akciójában szereztem be, mert a történet vonzott, de a borító elrettentett. Majd megnéztem a filmet, és rájöttem, hogy egyáltalán nem bánom, hogy megszereztem a könyvet, az idei év egyik legaranyosabb romantikus filmje, bár egy rendes és méltó befejezésért még vérzik a szívem...

A Csodacsibe csodát (hehe ^^) pedig soha életemben nem láttam még, és menten el is süllyedek a Föld alá, hogy nem tudtam ennek a mesének a nagyszerűségéről. A Mesék az Aranygyűjteményből egyik legújabb kötete volt ez, ami olvasás után a mesefilmért kiáltott, de azonnal... Irtó cuki :3
A Bűbáj herceget még párommal néztük meg egy Könyvheti szombati napon, és a kritikákkal ellentétben nekünk nagyon tetszett. :)
A Hotel Transylvania 3. részét sajnos nem sikerült megnézni a moziban, és csak most, kb. egy hónappal ezelőtt, a betegségem alatt jutott sor rá, és mondtam is, hogy biztos elment az eszem, amiért ennyit vártam vele! XD Zseniális a mese, igaz a 2. részt nem múlja felül, de az elsőt simán veri! :D
A Nyúl Péter szintén egy cuki, animációt is használó, emberi szereplőket is felvonultató film volt, amiben az új kedvenc férfi színészem játszik a Micimackóból! *-*
Végül, de nem utolsó sorban, a Jumanji újragondolt változata/folytatása nálam az év egyik legnagyobb durranása, és a filmben elhangzó őrült jó poénok és szövegek a mai napig szállóigeként használatosak nálunk! :)

2019

Most pedig nézzük meg, mik azok a filmek, amiket nagyon várok már, és alig várom, hogy a moziban legyek és magukba szippantsanak. *-*
Itt most beszéljenek helyettem a csodaszép plakátok, aminek 90%-a mese, de egy igazi Disney-rajongó talán nem fog meglepni titeket, ha azt mondja, hogy 2019 a Disney éve lesz... ;)

Nagy Asterix-rajongó is vagyok, csakhogy tudjátok... ^^
Leginkább a Disney-hercegnők miatt várom a filmet... :) 
Igazi remekműnek ígérkezik...
A kezdeti furcsa képek ellenére is várom, a trailere nagyon tetszik *-*
Ezzel kapcsolatban még kétségeim vannak...
A trailer első pillantásra meggyőzött, bár az első film csalódás volt...
Mert hihetetlenül cuki...
Ez a poszter a ludas... ^^

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images