Swift

Ki lesz a férjem? ^^



Rendhagyó bejegyzés következik. A Molyon @Perly egyik karcában találtam ezt a csodás játékot, amit @Sabinomi talált ki egy kihíváshoz, amiben ugyan én nem veszek részt, de megengedték, hogy ezt én is elkészítsem, amit ez úton is köszönök! :) 

A poszt és a játék lényege az, hogy össze kellet írnom 13 nevet, azon karakterek nevét, akiket szívesen látnék a férjemként. ^^ Eddig jól hangzik, igaz? A csavar és a szívfájdalom azonban most jön, hiszen naponta ki kell egyet húznom a cetlik közül, és a cetli szerencsétlen birtokosa lesz az, aki már biztos, hogy nem lesz a férjem. :( A húzás ma kezdődik, így már meg is osztom veletek, kit ejtettem ki szinte azonnal felírás és húzás után a listámról... 

❤ Lehetséges férj-jelöltjeim listája ❤

1. Avi (Tönkretett vakáció)
2. Clayton Reed (Utánad a sötétbe)
3. Doniphan Weldon (Kétévi vakáció)
4. Elec O'Rourke (Legdrágább mostohabátyám)
5. Hamlet
6. Jean-Luc Godard (Londonban bármi megtörténhet)
7. Lord Conall Maccon (Lélektelen)
8. Misono (Servamp)
9. Mr. Darcy (Büszkeség és balítélet)
10. Nagyvilági Főcső (Csutak színre lép)
11. Noah Flynn (Csókot vegyenek!)
12. Ross Robinson (A végzet tébolyult kereke)
13. Tyki Mikk (D.Gray-Man)


Kiesők :(

december 13.: Misono 
december 14.: Lord Conall Maccon
december 15.: Jean-Luc Godard
december 16.: Hamlet
december 17.: Noah Flynn
december 18.: Doniphan Weldon
december 19.: Avi
december 20.: Clayton Reed
december 21.: Mr. Darcy
december 22.: Tiky Mikk
december 23.: Elec O'Rourke
december 24.: Ross Robinson

December 24-én férjhez megyek... 

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images