Swift

2018 - Top5 Külföldi Borító...

Sziasztok!

Mivel jócskán benne járunk 2018 utolsó napjaiban, úgy gondolom, hogy ideje lerántanom a leplet ezen év legcsodásabb borítóiról...
Mivel azonban nem csak magyarul olvasok, így az idei évben avatott kedvenc borítóimat két külön posztban hozom nektek. :)

Idén jó pár angol kötettel gyarapodott a magánkönyvtáram, amik nemcsak belül, de kívül is gyönyörűek. *-*
Ebben a posztban pedig szeretném megosztani veletek a számomra oly kedves Top5 Külföldi Borítót, amiket az idei évben vásárolt szerzeményeim közül választottam ki. Meg kell mondjam, hogy nem volt egyszerű dolgom - természetesen ^^ -, hiszen mindegyik kötet gyönyörű a maga módján, mégis vannak közülük különösen kiemelkedőek. :) Mégis erős voltam, és sikerült kiválasztanom az öt szerencsés nyertest, amikről jelen pillanatban csak néhány szót ejtenék, hiszen van egy különálló sorozatom, ami azt a célt szolgálja, hogy gyönyörű könyvborítók elemzését hozzam el nektek... ;) 

5. helyezett - Catherynne M. Valente: Six-Gun ​Snow White


A kötet egy Hófehérke-adaptáció, vadnyugati környezetben. Hmm...
El sem tudom mondani, milyen régóta szerettem volna ezt a kötetet ezzel a borítóval a polcomon tudni, de sajnos egyik külföldi könyves oldal sem tudta nekem garantálni, hogy a kétborítós kiadás közül melyik fog végül nálam landolni. :( Már kezdtem teljesen lemondani a reményről, ám végül, az Ebayen az egyik eladó azt válaszolta, hogy a jót fogja nekem elküldeni. Majd vártam, és vártam, és vártam... és a kb. 30 munkanapos szállításból legalább másfél, ha nem két hónap lett, és már éppen reklamálni akartam, amikor pontosan azon a napon ott állt bedugaszolva a hatalmas kartondoboz a postaládámban (khm... **** postás...), és elképzelésem sem volt, mi lehet benne. Amikor kinyitottam, gondolhatjátok mit éreztem. *-* ^^
A kötet borítóját és a belső illusztrációkat egyébiránt Charlie Bowater készítette, akit a Tüskék és Rózsák udvara-fanoknak egyáltalán nem szükséges bemutatnom... ;) 

A borítón maga a western-hős Hófehérke látható, pisztollyal a kezében, és bár így, a monitoron keresztül is gyönyörű, élőben valami egészen elképesztő szépségű ez a kötet. *-*

4. helyezett - Jen Calonita: Flunked (Fairy Tale Reform School 1.)


Jen Calonita külföldön népszerű sorozata a tündérmesék világába kalauzol el bennünket, és egy picit másfajta megközelítésben mesél nekünk. :) 
A borítón a főszereplő Gilly látható, csodás kék ruhában, piros-fehér csíkos harisnyában, régies stílusú bakancsban, varázspálcával a kezében egy hatalmas halom könyv között. ;) De ha figyelmesebben megnézzük, ez a borító annyival többet rejt magában... ;)

3. helyezett - Liz Braswell: Part ​of Your World (Twisted Tales 5.)


A dobogó harmadik fokára Liz Braswell idén megjelent Ursula központú kötete került fel, ami elképesztően gyönyörű és részletgazdag.
Ursula a kedvenc Disney-gonoszom, így nem is volt kérdés, hogy ez a kötet megjelenés után egyből hozzám vándorol külföldről. :)
Nézzétek csak meg ezt a borítót. A tenger boszorkánya vészjóslóan emelkedik a tengeri és emberi királyság fölé, és sötét alakja pusztítást és bajt ígér... Hátborzongatóan gyönyörű! *-*

2. helyezett - Liz Braswell: A ​Whole New World (Twisted Tales 1.)


A dobogó második helyét szintén egy Twisted Tales kötet foglalja el, mégpedig Jafar könyve, A Whole New World, aminek a megszerzéséért - szintén a dupla borító miatt - vért izzadtam...
Ez a borító egész egyszerűen zseniális és szemet gyönyörködtető. A lila és a fekete - Jafar színei -, és az arany, ahogy körbefonja őt rendkívül jól harmonizálnak egymással, és csakúgy, mint Ursula esetében, itt is biztosak lehetünk abban, hogy egy igazán gonosz történetet kapunk... :)

S végül lássuk az első helyezettet, ami nem más mint...











;)

1. helyezett - George MacDonald: The ​Princess and the Goblin


A hercegnő és a kobold gyermekkorom egyik kedvenc meséje és története. A kötet az első megjelenése óta (1872) számtalan kivitelben látott már napvilágot, mégis, azt hiszem, hogy ennél gyönyörűbb borítót még nem láttam.
Egyszerű, csupán két színt használ, és a történet minden jelentős szimbólumát tartalmazza.
Varázslatos *-* ❤

Nos, ezek lettek volna az idei év leggyönyörűbb külföldi borítói. :)
Nektek melyik tetszik a legjobban és miért? Várom a kommenteket a poszt alá, és nemsokára hozom a magyar borítókat is, szóval ne menjetek messzire! ;) 

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images