Swift

Szeptemberi Dark Bubble Book - A kastély grófja - Doboznyitás!

Sziasztok!

2018.10.20-án én is átvettem életem első Bubble Book dobozát, mégpedig a szeptemberi Dark Bubble titkokat rejtő szelencéjét, ami A kastély grófja címet viselte. 
A téma beharangozójakor nem volt nehéz kitalálni, hogy ez bizony Dacre Stoker: Dracul c. könyvét fogja magában rejteni, s mivel még soha nem vásároltam a Bubble Teamtől, úgy gondoltam ideje kipróbálni a dobozukat... 
Szerencsére a doboz tartalmában egyáltalán nem kellett csalódnom! :) *-*

Az első, amit szeretnék kiemelni, az a dobozon és magán a csodaszép, fekete csomagolópapíron található Dark Bubble matrica, ami nekem nagyon tetszett. :) Apróság, tudom, mégis igényességre és odafigyelésre utal, és eszméletlen jópofa. ^^

A csomagolópapírt kinyitva először ezzel a barna dobozkával találtam szembe magam, amiben valami kotyogott. Fogalmam sem volt mi lehet az, de kinyitva meglepően tapasztaltam, hogy ez bizony egy viaszkészlet, pecsétnyomóval! o.O 
Nos, jómagam sok-sok viasszal és néhány minőségi pecsétnyomóval is rendelkezem, így tudom, milyen értékkel bír egy ilyen szett, illetve milyen áron mozog, és azt kell mondjam, hogy ez egy igazán minőségi, értékes ajándék. 
A szett a hagyományos viaszszíneket tartalmazza (piros, szürke és arany), tartozik hozzá egy viaszkanál és két gyertya is. A pecsétnyomó kapcsán először megfordult a fejemben, hogy talán valami különlegességet kapunk, de ezt az ötletet gyorsan elvetettem, hiszen az már tényleg hab lett volna a tortán. :)  A pecsét egy díszes "A" betűt rejt, ami tulajdonképpen egy általános betű, és ha már választani lehetett volna, akkor én egy "D" betűre szavaztam volna, hiszen annak jóval több köze van a Drakulához, de nem vagyok telhetetlen. :) A szettből az arany színű viasz lett a kedvencem, csodás színe van. :) 

Ezt követően következő elemként a gyertyát és a gumicukrot pillantottam meg a dobozban. 
A Világok Lángja nevet viselő gyertyacsapat - akiktől nekem ez lesz az első gyertyám - külön a doboz témájához alkotta meg ezt a cédrusból, zsályából, ámbrából, citrusból és feketeborsból álló "Drakula" gyertyát, ami első szaglintásra nekem picit furának tűnik, de elvégre egy vámpírregényről beszélünk, ennek pedig nem lehet szokványos az illata, így az ajándékot szintén tökéletesnek mondanám. Az már más kérdés, hogy ezt valószínűleg én elégetni nem fogom, de oda fogom ajándékozni anyukámnak, aki rendkívül örülni fog neki, hiszen "gyertyaőrült". :D 

A vámpírfogak alakú gumicukor eszméletlen haláli, jót derültem rajta, nagyon tetszett, bár nem tudom, mennyire lesz gusztusom megenni. ^^ Az külön jó pont, hogy egy különleges, egyedi tervezésű üvegcsében kaptuk meg. :)  

Ezt követően már nem maradt más háta, mint megtekinteni a könyvet. Azt már tudtam, hogy minden csomag rejt valamiféle könyvszütyőt, így védve a könyvet a sérülésektől, és ez most sem volt másképp. Noha maga a szütyő mintázata annyira nem nyerte el a tetszésemet, azzal egyetértek, hogy gótikus, és nagyon jó ötletnek tartom, hogy egy plusz védőréteg védi a könyvet az esetleges sérülésektől. Maga a könyv a legjobban várt eleme a doboznak, amihez kaptunk még egy csodaszép könyvjelzőt. Mivel könyvjelzőmániás vagyok, és ugyanúgy gyűjtöm őket, mint a könyveket, ez volt a második dolog, aminek a legjobban örültem! *-* Eszméletlen szép! 

Ezt követően megnéztem a témakártyát, hogy minden elem benne van-e a dobozomban, de szerencsére nem hiányzott semmi. 

A dobozhoz mellékelt kísérő tárgyak száma talán kevesebb, mint amennyi apróság eddig volt más dobozokban, azonban én nagyon örültem, hogy nincs több felesleges mütyűr és kacat a csomagban, hanem tényleg egy olyan összeállítást kaptam, amit tudok hasznosítani a későbbiek során vagy esetleg tovább tudom ajándékozni (pl. a gyertyát anyukámnak). :)

Összegzés:
Mindent egybevetve meg voltam elégedve a doboz tartalmával, és az ár-érték arányra sem lehet panasz! A doboz ára 8.990 Ft volt, amiből maga a könyv 4.280 Ft. Ehhez jön még a könyvszütyő, a gyertya (amit én igencsak soknak találok a gyertyás oldal árait elnézegetve, az emberek mégis halomban gyűjtik őket...), a gumicukor, a könyvjelző és maga a viaszkészlet, amit elég drágán árulnak a piacon... Nyilvánvalóan nagy tételben minden olcsóbb, mégis úgy gondolom, hogy megfelelő minőségű, használható, jópofa dolgokat kaptam a pénzemért! :)
A Bubble Box dobozt pedig mindenkinek ajánlom, aki még csak ismerkedik a könyves dobozokkal, és a BaSC kivonulása után azt hiszem, hogy a csapat talpon fog maradni a piacon, hiszen az előző "szelencék" képeit nézegetve hónapról-hónapra fejlődést mutatnak, és sokszor sokkal szebb dobozt sikerült összeállítaniuk, mint a konkurenciának. A többi könyves dobozt, mint pl. Lakatos Levente, 18+-as doboz stb. nem számítom bele a konkurenciába, hiszen ezek kritikán aluliak, már ha valaki vevő a Levi gyerek "hiánypótló" műveire annak nyilván kincs minden, amihez hozzányúl, én inkább nem írnám le ide, mit gondolok róla és a firkálmányairól. ^^ Jujj, de sokan fognak most engem megutálni, hát mindegy, ez van...
A végén pedig szeretném elmondani, hogy ha lesz még olyan téma, ami felkelti majd az érdeklődésemet, és 1.000%-ra tudni fogom, milyen könyvet rejt magában, mindenképpen vásárolni fogok még a Bubble Book-tól, hiszen jelen esetben nem éreztem azt a negatív szájízt, mint egyik-másik BaSC doboz után! :)

Köszönöm a csapatnak a nagyszerű dobozt, amit összeállítottak és a rendelés közben felmerülő apróbb problémákra való gyors reagálást is! :)

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images