Swift

Top3 Ifjúsági regény (Magyar)


A folytatásban a szívemnek egyik legkedvesebb kategória, az ifjúsági regény eredményhirdetése következik, melyet kétfelé bontottam magyar és külföldi szerzőkre, hisz igazságtalanság volna együtt összemérni őket, s persze, lehetetlenség volna közülük egyben egy kedvencet kiválasztani...

3. helyezett - Bronz érem

A kategória idei bronzérmese nem más, mint Berg Judit: Rumini c. mese-és ifjúsági regénye, ami teljesen rabul ejtette a szívemet. Igaz ugyan, hogy a Ruminit korábbról ismertem és olvastam már, Nagy Zoltán illusztrációinak, illetve az új köntösnek köszönhetem azt, hogy nem veszett el nálam örökre a sűrű sötétben az írónő zseniális regénysorozata, melyet az első kiadás-első illusztrációja végett akkor, sok évvel ezelőtt nem tudtam megszeretni, ellenben ma már az egyik kedvenc magyar történetem! ❤

2. helyezett - Ezüst érem

A dobogó második fokát Kiss Judit Ágnes: Kórház az osztályteremben c. kötete foglalja el, aki olyan zseniális és szívhez szóló, lelket megérintő és izgalmas történelmi kalandregényt írt az ifjúság számára, ami még azokkal is megszeretteti az '56-os forradalom és szabadságharc történetét, akik eleddig a percig száraz történelemnek tartották csupán, ami régen volt és "kötelező" tudni róla...

1. helyezett - Arany érem

A dobogó legfelső fokára nem mást helyeztem, mint Berg Judit Rumini sorozatának ötödik kötetét, mely nem más, mint a Rumini Datolyaparton. ❤ A kötet értékelése jelenleg megírás alatt áll, sajnos a költözés miatt igencsak le vagyok maradva az idei olvasmányaim értékelésével, de igyekszem pótolni a 2022-es év során mindazt, ami elmaradt.

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images