Swift

Bookhaul 11/2021 - November... - 11/2021 - Novemberi hónapzárás...



Véget ért a november, s nekem rengeteg izgalmat, újdonságot és nem várt meglepetést is tartogatott. A legnagyobb változás, ami bekövetkezett az életemben, kihatással volt az olvasmányaimra és a blogra is, minek köszönhetően rengeteg időre tűntem el a virtuális életből, s azt hiszem, hogy az évre már be nem pótolható lemaradást is szereztem, ami miatt erősen vérzik is a szívem...
A november a Hálaadás hónapja, s egyben - idén - az Advent kezdete is. Nos, azt hiszem, én idén novemberben rengeteg mindenért lehetek hálás...
Az első és legfontosabb az, hogy a párom és én végre elköltözhettünk és most, úgy istenigazából kezdhetjük meg a közös életünket kettecskén a frissen vásárolt lakásunkban, melynek épp a felújításával és csinosítgatásával telnek a dolgos munkanapok utáni estéink, valamint a hétvégéink. Hálás vagyok érte, hogy van nekem, ahogy a szüleimért is, akik segítettek nekünk az egy hetes átcipekedésben, de legfőképpen az én drága apukámnak, aki a kora ellenére is ment rendületlenül, hogy minden féltett kincsemet épségben áthozza. No, egy könyvmoly esetében gondolhatjátok, hogy ez nem volt kevés... ^^
A rengeteg változás miatt, ami idén az életemben beállt, egy rendkívül ramaty évet zárok majd december végén az olvasás, a könyvek és az elolvasott oldalak szempontjából, s abba már bele sem merek gondolni, mennyi könyvértékelést kell majd behoznom a blogon, ami elmaradt. Éppen ezért, a legnagyobb boldogságba is, hogy végre az új hálószobánk ágyikójából írhatom e sorokat, azért némi szomorúság is vegyül, hisz vérbeli könyvmoly vagyok, nincs mese, minden könyvektől külön töltött idő szomorúvá tesz. :3
Végezetül, de nem utolsó sorban, minden kedves olvasómnak szép decembert, Boldog Adventet és Áldott, Meghitt Ünnepeket kívánok, no de azért Karácsonykor még jelentkezem, nem kell félni... ;)
  • A hónap legelső könyvét 2-án, míg a hónap utolsó könyveit 18-án szereztem.
  • 15 db angol nyelvű kötettel lettem gazdagabb. :3


A hónap leggyönyörűbb borítója díjának nyertese Mo Xiang Tong Xiu: Az ​égi hivatalnok áldása 1. c. kötete lett. 


Ebben a hónapban pedig a különdíjas Hitsuzi Yamada: The ​Masterful Cat Is Depressed Again Today 1. gyönyörű kötete lett


A hónap legcukibb borítója díját Calliope Glass: The ​Haunted Woods (Sparkleton 5.) c. kötete kapja. 


A legszebb illusztrációkat készítő alkotó díját Rachel Smythe nyerte. ❤

A legjobb mangaka díját pedig Hachiya Hato nyerte. 

A "Legrondább könyvborító" díját ebben a hónapban szerencsére nem kellett kiosztanom. ^^

Magánkönyvtár 2021 - November - Új Szerzemények

Összegzés

Ajándék könyvek száma: 2 db ajándék + 1 db reci
Saját vásárlások száma: 18 db 

Novemberi összesítő: 21 db 📘 

Ha tetszenek a képeim, kövess Instán ;)


Olvasmánylista

Elolvasott könyvek száma
- 12 db kötet

Statisztika
- 9 db mesekönyv/mesegyűjtemény
- 0 db meseregény
- 1 db manga / manhwa / képregény
- 1 db ifjúsági regény
- 1 db regény
- 0 db novella/ismeretterjesztő/verseskötet/egyéb

Magyar nyelvű olvasások száma: 10 db
Angol és japán nyelvű olvasások száma: 2 db 

Elolvasott oldalak száma: 1.402 oldal

Összesen (2021): 26.788 oldal 
/Molyos oldalszámokkal a statisztikám az éven nem fog egyezni, ugyanis a Moly sajnos nem számolja a részolvasásokat.../ 

Magánkönyvár olvasottsága: 35%

Megszerzett Moly-plecsnik száma: 1 db
- 11.13. 200 könyv 2021-ben


Blog

Posztok száma: 12 db


Új kedvencek:
- Kéményseprő Kelemen 
- Az idei új, Olaf karácsonyi kisfilm(ek)

Ebben a hónapban olvasmányaim közül a szívemnek legkedvesebb olvasmány minden kétséget kizáróan Az égi hivatalnok áldása 1. lettEmellett azonban a szívemhez nőtt a How ​Many Sleeps 'Til Halloween?, valamint a Kéményseprő Kelemen is.
A hónap legnagyobb csalódása a Lore Olympus lett, amiről azt hittem, egy gyönyörű szerelmi történet lesz, de persze ezt is el kellett rontani... #sosad
/Értékelések hamarosan..../

Molyon megosztott, rövid értékelések

Tesókönyv
Nem nagyon nyerte el a tetszésem. Vegyes minőségű írások és illusztrációk gyűjteménye. Sajnos nem nekem valók ezek az összeválogatott kötetek, amikbe „ezren” írnak, a minőségi írásokat pedig lerontja a sok rossz, ezzel az egész kötet fénye csorbul. Pedig vannak benne nagyon szuper kis versek és mesék (pár új kedvencet is avattam), ezek miatt a 3,5 csillag, de ennél többet sajnos nem tudok rá adni.
3,5/5*

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images