Swift

Book a Sloth Club - "Call of the Sea" unboxing... /Figyelem, spoilerveszély!!!/

Sziasztok!

Pénteken én is kézhez kaptam az augusztusi angol BaSC dobozomat, sok-sok várakozást követően. A magyar dobozok tartalmát nézegetve úgy gondolom, hogy ebben a hónapban az angol doboz tartalmát sikerült a legjobban összeválogatni, azonban sajnos nekem megint nem kedvezett a szerencse...


Figyelem, spoileres értékelés következik!

A "Call of the Sea" téma beharangozásakor egy percig sem gondolkodtam, hogy nekem erre a dobozra szükségem van, és biztos tippem volt a könyvre, amit angliai utam során sajnos nem mertem megvásárolni... Tévedtem, akarom mondani, tévedtünk, ugyanis többen is ugyanarra a kötetre gondoltunk, ez pedig nem volt más, mint Sarah Henning Sea ​Witch c. könyve. 
Sajnos a doboz egy másik könyvet rejtett magában, mégpedig Sara Raasch: These ​Rebel Waves c. könyvét, ami ettől függetlenül persze még lehet jó, azonban a Molyon az LMBTQ címkét meglátva azonnal tudtam, hogy ez nem az én könyvem lesz, így eladósorba kerül... :( Őszintén sajnálom, ugyanis a sellős témakép után picit félrevezetőnek tartom a beharangozót, de így jártam, hiszen azért meglepetésdoboz, mert nem tudod, mi lesz benne... A könyvön gyorsan túltettem magam /na azon már nem, hogy most már még jobban várom a szeptemberi fizetést, hogy végre megrendelhessem a Sea Witch-t/, és rá is térnék a doboz tartalmára, ahol több elem is a szívemhez nőtt, és kárpótolt a könyvért. :)

Az írónő levele
Csodaszép dizájnkártya pár rövidke soros üzenettel az írónőtől. 

Percy Jackson tornazsák
Szerelem első látásra mind a színe, felirata, kivitele miatt! Ugyan nem vagyok egy sportos ember, de azt hiszem, hogy könyvek sérülésmentes hordozására is tökéletesen alkalmas lesz a szütyő, ami tengerkék színben pompázik és Poszeidón szigonya díszíti. :) 
Felirata: "With great power, comes the great need to take a nap." 

Hableányos hűtőtáska
Nagyon bájos sellő illusztrációk díszítik, nem mellesleg egy hasznos holmi, főleg nyáron. Nem túl nagy, kis helyen is elfér, így nagyon praktikus.


Set Sail pohár
Szintén nagyon szép, tengerkék színben pompázó, bálna motívummal díszített műanyag pohár, fém fedővel, külön szívószálnak fenntartott hellyel. :) Egyre több ilyen poharat látok, de nekem még egy sem volt, így külön örülök neki. :) Engem egy picit Moby Dick-re emlékeztet. ;) 

Eperjam
Két mini üvegcse, eperlekvárral, bár hogy két egyforma minek egy dobozba, azt nem tudom... Viszont pirítósra tökéletes lesz, első ránézésre finomnak tűnik. *-* ^^

A csomag ezen kívül tartalmazott még egy Fruits Skittles nevű édességet, és egy angol nyelvű Lajhírek magazint.

Az e havi doboztól elválasztva félig szerencsésen kézhez kaptam a mellé rendelt extrákat is, ami két darab Mermaid mágneses jegyzettömb és két darab narancsos csoki volt /amiből csak egy érkezett meg, ezzel kapcsolatban már írtam is az ügyfélszolgálatnak/. A sellős jegyzetfüzetekkel szerencsém volt, hiszen mindkét fajtából sikerült kapnom egyet, és rendkívül szépek! :) 

Összességében a doboz kiegészítő tartalmával teljes mértékben elégedett vagyok, de a könyv sajnos csalódás volt, így valószínűleg valóban ez volt az utolsó ilyen meglepetésdobozom, és maradok az egyesével való extra vásárlásnál, hiszen egy-egy ilyen doboz nem olcsó mulatság...
Boldog vagyok azonban, hogy ebben a hónapban én is bontogathattam, és a jövőre nézve még azt tanácsolnám a Book a Sloth Club csapatának, hogy több olyan dobozt is készíthetnének, amiben biztosan tudjuk, melyik könyv van, s csupán az extrák lennének a meglepetések, mint pl. a Fumax - Egy kegyetlen dal doboza. Azt hiszem, hogy ezekre a dobozokra is lennének vásárlók szép számmal. :)

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images