Swift

Jön!Jön!Jön! Jun Mi-Kjong: A ​vízisten menyasszonya 22.


Szinte el sem hittem, amikor ma megláttam a Vad Virágok Könyvműhely hírlevelét, amiben bejelentették A ​vízisten menyasszonya 22. kötetének megjelenését! o.O A folytatást végre, két év kihagyás után kapjuk meg, s bár hihetetlenül örülök, hogy érkezik, bevallom, már nem nagyon tud kiváltani belőlem töretlen lelkesedést... :(

A vízisten menyasszonyát az első kötet megjelenése óta nyomon követem - azaz, 2008 óta! 13 év és még mindig nem jelent meg az utolsó rész, ami lezárja a történetet! Hihetetlen és röhejes... 2019-ben szakadt el nálam a cérna, mikor az interneten végül elolvastam a történet hátralévő részét, ugyan lássam már, mire is várok - akkor még - tizenegy éve... No, senkit sem akarok elkedvteleníteni, de tök felesleges volt várnom egy ilyen gáz befejezésre több mint tizenegy évet, s mire az utolsó kötet is napvilágot lát piciny hazánkban, lesz az tizenöt is...

A Vad Virágok javára szóljon azonban, hogy becsülettel végigviszik a sorozatot és nem fogják abbahagyni, meg fogjuk kapni magyar nyelven a lezárást is - ezt a választ e-mailben kaptam!


A 22. kötet fülszövege - Vigyázat! Spoileres!!!

Szoa és lánya a császár cselszövésének áldozatává válnak; de amikor az életük súlyos veszélybe kerül és a helyzetük kilátástalannak tűnik, csoda történik! Ennek a csodának köszönhetően Habek családja végre újra együtt lehet. A boldogság azonban nem tart sokáig, mivel az istenek világának háborújában elérkezett a végső összecsapás ideje…

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images