Swift

90. Ünnepi Könyvhét és 18. Gyerekkönyv Napok - Élménybeszámoló 2. nap - 3. nap

Sziasztok!

A tegnapi napom elképesztően jó hangulatban telt, és sokkal jobb volt, mint az első nap, mely ugyebár döcögősen indult. Az időjárást tekintve sajnos hűvösebb nem lett, így az égés+megsülés továbbra is szerepet játszott, és igyekeztem is kerülni a napfényes standokat. Azon kiadók munkatársainak, akik a Vigadó téren kaptak helyet sok-sok erőt és kitartást kívánok még a hátralévő napokra, ugyanis ők kapták a "legszörnyűbb" helyeket ezen a rendezvényen a "NO ÁRNYÉK" szempontjából!  

Természetesen a sétány árnyékosabb fele is megérdemli az ovációt, hiszen az ő helyzetük sem könnyű, tekintve, hogy ami mostanában kinn van, nem fehér embernek való hőmérséklet...
Szóval kalapot emelek minden eladó előtt, aki becsülettel végigdolgozza ezt az öt napot! 

↺↺↺

A tegnapi napom első fele szintén a munkáról szólt, és ígéretemhez híven rengeteg képet is készítettem számotokra, melyeket a poszt végén meg is találtok majd! ;) A fényképezéssel kb. egy órát töltöttem el, és igyekeztem minél több mindent megörökíteni. *-* A "korzózás" közben befutott párom is, akivel nagy nehezen ugyan, de rátaláltunk egymásra egy szép, árnyékos helyen, és együtt folytattuk tovább az immár munkamentes nézelődést. Mivel én tegnapelőtt nagyjából mindent beszereztem, így ez a nap arról szólt, hogy páromnak bevásároljunk. Nos jelentem, ez sikerült is, ugyanis tíz könyvvel és sok-sok szép könyvjelzővel lett gazdagabb. ^^ 

Természetesen én is megvettem az utolsó újdonságot, ami még érdekelt a KMK standjáról - érdekes módon az oly annyira hirdetett "sok-sok meglepetésnek" ma sem volt nyoma... 

Sokat sétáltunk, beszélgettünk a kiadókkal - leginkább én, hiszen az én ismerőseim ^^ -, és a Főnixnél, Deltánál és Twisternél eltöltött idő a "srácokkal" ismét szuper volt. *-*

Hazaérkezvén pedig némi belenyugvással láttamoztam, hogy leszakadnak a lábaim... XD

06.15. Szombat

Kollégám által lőtt pillanatkép... :)
Utolsó nap az idei Könyvhéten... ami a három nap közül a legeslegjobban telt! :)

Hétvége révén szerencsére reggel nem kellett korán kelnünk ahhoz, hogy nyitásra (10 óra) kényelmesen felérjünk párommal a Vigadó-térre, ahol 10 óra 5 perckor én már le is cövekeltem a Maxim kiadó standjánál, beszerezni a szombatra ígért A századik királyné és az Unikornis mentőcsapat c. köteteket. ^^
A kiadót mondhatni ellepték a lelkes rajongók, így némi kálvária után jutottunk csak sorra, és milyen kicsi a világ, ugyanis - abban a pillanatban még nem tudtam - de olyan személyekkel találkoztam, akikkel későbbre konkrét találkám volt megszervezve. ^^

Mindazok, akik olvasták a Könyvhétről szóló élménybeszámolóm első részét tudják, hogy a General Presstől ajándékba kapott könyvemet az első szerencsés hozzászólónak ígértem. Nos, ez a szerencsés moly nem más volt, mint @beeceboca, alias Bianka, akivel a vásárlást követően már találkoztunk is a Starbucks előtt. :) Bianka nagyon aranyos volt, és meglepett egy saját készítésű könyvjelzővel, amire egyáltalán nem számítottam, de nagyon örültem neki! Kedves Bianka! Ez úton is köszönöm neked a meglepi könyvjelzőt és még egyszer gratulálok a könyvhöz! :) Remélem jól telt a napotok, és rengeteg vágyott könyvet beszereztetek! :) 

A találkozást követően a Főnix standja felé vettük az irányt - én immáron harmadszor - és sikerült megszereznem az Alagutazók Zsebvárosban c. kötethez tartozó könyvjelzőt is. *-* Párom pedig beruházott Gabriella Eld két könyvecskéjére, ami felkeltette a figyelmét. Gabi volt olyan kedves, hogy soron kívül, a cuki unikornisos tollával - ami éppen akkor akarta megadni magát a "nagy melegnek" köszönhetően ^^ - le is dedikálta az első kötetet. 

A mai napom fénypontja, és a részvételem fő oka azonban Farkas Nóri dedikálása volt, melyen mindenképpen szerettem volna részt venni, és titkon reméltem, hogy a dedikálás kezdete előtt (11 óra) lesz még alkalmam elcsípni Nórit egy rövid beszélgetésre.
Nórival az Összeköt a szeretet megjelenése óta (2018 Könyvhét) nagyon jó kapcsolatot ápolok, így kétség sem fért hozzá, hogy részt veszek az egyetlen olyan eseményen az éven, ahol személyesen is találkozhatunk. :)
A Manó standjánál éppen elég nagy tumultus volt, így meglátogattam a volt Mórás kollégáimat, akik elhalmoztak engem mindenféle földi jóval - karkötőkkel, zászlókkal, könyvjelzőkkel - és egy kicsit beszélgettünk is. Tőlük elköszönvén rögtön kiszúrtam a már dedikáló asztalnál üldögélő Nórit, azonban még csak fél 11 körül jártunk. Mielőtt a kollégáim lecsaphattak volna rá, megragadtam az alkalmat, és én csaptam le őt a kezükről. ^^ A Sors pedig úgy hozta, hogy alkalmunk nyílt egy szép hosszú és tartalmas, 45 perces beszélgetésre, mielőtt az első manók megérkeztek dedikáltatni a könyvüket. 
A Nórival folytatott beszélgetés hihetetlen mennyiségű pozitív energiával feltöltött, és nagyon-nagyon jól éreztem magam!!! Miközben mindenféle személyes és könyves témát - valamint a Nóri könyveiről folytatott kulisszatitkokat - körbejárva kötetlenül beszélgettünk, Nóri lededikálta a saját példányomat és még egy csodálatos matricával is gazdagabb lettem, amit itthon bele is ragasztottam a kötetbe. (Lábjegyzetben megsúgom, hogy kaptam még egy plusz matricát is, amit valamilyen játék keretében megnyerhettek majd tőlem! ;) Amint kitaláltam a részleteket, jelentkezem. ^^)
Kedves Nóri! Nagyon köszönöm ezt a mai beszélgetést, a kedves szavakat, és a szeretetet, amit tőled kaptam! Bízom benne, hogy te is jól érezted magad, és már nagyon várom a következő lehetőséget arra, hogy találkozzunk! :)(A rólunk készült képek közül nem tudtam választani, így kettőt is megosztottam, ez utóbbi szerintem még aranyosabb, mint a fenti. :))

https://www.instagram.com/p/ByvD-gIAY3L/

Kedves olvasóim! Mint látjátok, nagyon szép és tartalmas nap áll mögöttem, ami olyannyira feltöltött pozitív energiával, hogy a fájós lábamat és az égető napsütéstől felhevült fejem fájdalmát csak most, a poszt írása közben érzem újra. ^^ A dedikálást követően párommal még megnéztük a felnőtt kiadóink standjait is, ahol szintén szép számban tolongtak az érdeklődők, majd hazafelé vettük az irányt.
Számomra pedig ennyi volt az idei Könyvhét, ami a kezdeti döcögések ellenére szépen beindult, és végül ismét hatalmas élményt adott! Remélem, hogy a nagy meleg ellenére mindenki, aki részt vett és vesz holnap és holnapután az eseményen, hasonló pozitív élményekkel és csodás újdonságokkal gazdagodik majd! :) 
További szép hétvégét kívánok Nektek, s most következzenek a megígért képek! ;)

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images