Swift

Splash! (Disney Baby - Bath Book) - Értékelés



Június 23-án, kedden gyönyörű napra ébredtem - csak ezzel reggel még nem volta tisztában... ^^ Ám délután, mikor a párom kezében megláttam a Bookdeporol megérkezett csomagjaimat, kétség sem fért hozzá, hogy reggel bizony az én napom virradt fel... :3
A Splash! (Disney ​Baby - Bath Book) fürdőskönyvet a már megszokott barangolásaim során találtam a kedvenc könyves oldalamon. Mivel a kötet kb. 1000 forintos áron mozgott, természetesen azonnal lecsaptam rá. Párom már megszokta, hogy a kartondobozok igen széles és színes skálán mozgó könyveket rejtenek magukban, és szavaival élve: "ennyiért valóban a hülyének is megéri ez a könyv" felkiáltással konstatálta, hogy lett egy ilyenünk is... ^^ 

A fürdőskönyv igazán minőségi, pihe-puha darab, melynek oldalain a tenger alá merülhetünk Ariel, Ficánka és Sebastian társaságában, akik arra csábítanak minket, hogy szívünk legmélyéből énekeljünk és érezzük jól magunkat.

Egy olyan örök gyereknek és álmodozónak - mint amilyen én vagyok -, ez a kötet tömény cukiságbomba, melynek lapozgatásakor fennáll a robbanás veszélye, míg a picik számára - akik részére tulajdonképpen készült - csupán egy színes, élénk, puha, gyömöszölnivaló pamacs, minek társaságában csupa öröm és móka a pancsolás. :3


Jómagam rajongok a Disney karakterek Baby alakjáért, véleményem szerint irtó édesek és zabálnivalóak, ezért talán nem meglepő, hogy rajongói énem teljesen odáig van ezért a pár oldalas cukorfalatért, mely tökéletes dísze lesz a polcomnak, valamint méltó párja lesz társainak, a Funko-figuráknak... ^^

Értékelés: 5/5 Ficánka
Under the Sea... Under the Seaaaaa... 

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images