Swift

Elhunyt Johanna Lindsey...

Sziasztok!

Sajnos egy szomorú hírt kell megosztanom veletek. Az egyik kedvenc romantikus írónőm, Johanna Lindsey október 27-én, 67 éves korában elhunyt. 
A hírt a New York Times a mai napon közölte a rajongókkal. :( Az írónővel tüdőrák végzett. 
Legyen neki könnyű a föld! Nyugodjon békében! 

Lindsey könyveivel a Gabo kiadónak köszönhetően ismerkedhettem meg. Emlékeim szerint a Fagyos ​tüzek volt a legelső könyv, melyet az írónőtől olvastam, ami visszavonhatatlanul be is lopta magát a szívembe, és többször is újra olvastam. Attól a pillanattól kezdve az írónő töretlen rajongója vagyok és falom a könyveit, melyek folyamatosan jelentek és jelennek meg mind a mai napig magyar nyelven.  


Kedvenc köteteim az írónőtől a teljesség igénye nélkül: 
Viking-trilógia (Fagyos tüzek, Lángoló szívek, Add meg magad, szerelmem)
Foglyom vagy, szerelmem
A ​szenvedély hatalma
Egyetlen ​szerelem
Tengernyi szerelem
Rád ​talál a szerelem (Locke család 4.)

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images