Swift

Új Poldark-borítók a horizonton...

Sziasztok!

Tegnap éjjel, hajnali kettőkor mondhatni kisebb trauma és sokk ért, ami átcsapott ugyan "felhőtlen" boldogságba, de azért némi üröm is vegyült az örömömbe. :D Történt ugyanis, hogy mintegy véletlenül, valami misztikus hatalomnál fogva böngésztem a Bookdepository csodálatos oldalát, ahol rákerestem, vajon most mennyibe kerülnek a Poldark-kötetek, melyeket tavasszal sikerült viszonylag olcsón megszereznem! :) 
No, abban a pillanatban pedig mi jött velem szembe? Az utolsó öt kötet új, filmes borítós kiadása, melyekre egyáltalán nem számított senki, hiszen a sorozat a 7. kötetig dolgozta fel Graham történetét. Természetesen ezt az öt kötetet a régi kiadásban szereztem meg, most azonban cserélhetem le őket... Ami egyáltalán nem baj, hiszen egységes sorozat lesz a polcomon, azonban nem várt pénzbeli kiadást eredményez... Hajj, nehéz az élet... Csendesen megjegyzem, hogy három kötetet meg is rendeltem, kettő várja a jövő héten érkező fizut. XD
Nézzétek, és mondjátok, hát nem gyönyörűek?? ❤❤

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images