Swift

Augusztusi Ligh Bubble Book Box - Doboznyitás (Figyelem, a bejegyzés spoileres!!!)



A tegnapi napon a rendelők nagy részéhez megérkeztek az augusztusi Bubble Book Box csomagok, melyek közül az én tulajdonomba egy Light Bubi doboz került. :)
Lelkes követőim már tudják, az idetévedt vándorokkal pedig boldogan osztom meg a tényt, miszerint 2019 nyarának egyik legnagyobb újdonsága, Beth O'Leary Az ágybérlő c. kötete az egyik személyes kedvencemmé vált.
A könyvről szóló értékelésemet itt olvashatjátok el. 
A Bubble Book Box csapata július elején tette közzé az augusztusi csomagok ismertetőjegyeit, ahol a Light Bubi csomag leírása alapján szemernyi kétségem sem volt afelől, hogy a doboz az általam már olvasott kötetet fogja magában rejteni, mivel azonban a csapat írói meglepetéseket ígért a dobozhoz, úgy döntöttem, hogy hosszú idő után újra meglepem magam egy efféle meglepidobozzal, mivel nem nyúlhatok mellé, ha tudom, mit is fog magában rejteni... ;) Így történt, hogy azonnal meg is rendeltem a dobozkát, melynek megérkezését izgatottan vártam.
A dobozt GLS csomagpontra rendeltem, és a hosszú hétvége miatt kérdéses volt, vajon megérkezik-e a munkaidőm végéig, vagy minden platformot letiltva várhatok szerdáig. Mivel az SMS sehogy sem akart megérkezni, úgy döntöttem, értesítő nélkül is bemegyek és teszek egy próbát, ugyanis a csapattól elkért csomagazonosítóm alapján a kézbesítésnek fél 12-ig meg kellett történnie.
A csomagponton nagyon kedvesen utánanéztek a nevem alapján a dobozkának, ami csodák csodájára bizony ott is volt, és szerencse, hogy mondhatni picit pofátlanul, értesítés nélkül volt merszem bemenni az üzletbe, ugyanis az SMS értesítő csupán este fél 7-kor érkezett meg, 2,5 óra elteltével a csomagom átvételét követően!! Ha nem vagyok ennyire tökös, és nem megyek be érdeklődni, szívhatom a fogam szerdáig... 


Hazaérkezvén izgatott álltam neki a doboz felbontásának, ahol a tematikus kártyát, az írói levelet, valamint az egyedi könyvjelzőt követően egy aranyos, jó minőségű kulacsot találtam, ami a nyár színeiben pompázik. Gyanítom egyébiránt, hogy a kulacs mintája dobozonként eltérő, azonban nem volt még szerencsém Instagramon látni más light bubi csomagját, így sajnos ez még kérdőjeles számomra.
Ezt követően a kezembe vettem a könyvet, és félelemmel teli izgatottsággal lapoztam bele, vajon valóban rejt-e magában üzeneteket, s mivel a hangom napközben elment a váratlan megfázás miatt, csupán hatalmas vigyorral, boldogan "toporzékolni" tudtam, mutogatva páromnak, hogy: "igen, ez az"! :D 
A dobozka még egy igazán színes, az én ízlésemnek kicsit csicsás könyvszütyőt is rejtett magában, aminek azért örülök, mert könyvszütyőből az utazások alkalmával sohasem elég! :D


Mivel a dobozt az írónő által írt jegyzetek miatt vásároltam meg, egyáltalán nem csalódtam a tartalomban, azonban szeretném megjegyezni, hogy továbbra sem értem azokat, akik minden hónapban lelkesen adóznak ezen "dobozos szenvedélyüknek"...
Sajnos maga a könyv csúnyán megsérült, ami borzasztó szomorúvá tett volna, ha már nem lenne birtokomban a kötet. Szerencsémre egyébiránt is azt terveztem, hogy eladom vagy elajándékozom a dobozban rejlő példányt, azonban így nehezebb lesz továbbadnom rajta... :(
A két Bubble Boxos rendelésem közül mindkétszer csúnyán sérült könyvet kaptam, s csupán azért nem állt égnek a hajam, mert mindkét esetben a dobozban található apróságok voltak azok, amikért pénzt áldoztam. Ezen felül a doboz nem éppen olcsó mulatság, a postaköltséggel együtt pedig különösen nem, így a doboz tartalmát én picit kevésnek érzem az ajándékok száma tekintetében ahhoz, hogy erre minden hónapban pénzt költsek. Szerencse, hogy ez a hóbort engem nem ért el! ^^


Mindent összevetve azonban meg vagyok elégedve a dobozban talált, könyvhöz kapcsolódó, az íróhoz köthető apró meglepetésekkel, melyek tökéletesen kiegészítik a regényt, és boldog vagyok, hogy ezeken az apró, igazán mutatós sárga cetliken át még jobban elmerülhettem Leon és Tiffy világában.

Instagram: https://www.instagram.com/p/B1REci6hr0H/

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images