Swift

Schwab BaSC doboz nyitás... Figyelem, spoilerveszély!!!!



A tegnapi napon én is átvettem a Fumax kiadó és a Book a Sloth Club csapat közös dobozát, ami Victoria Schwab: Egy kegyetlen dal c. kötete köré épül fel. 

Ez a második dobozom a BaSC csapatától, de szinte már indulásuk óta figyelemmel kísérem őket, ezért sejtettem, hogy nem fogok csalódni. Egyetlen egy dolog miatt nem szoktam - nem csak tőlük, más könyves csapattól sem - vásárolni meglepetésdobozt, mégpedig azért, mert minden olyan könyvet megveszek már megjelenéskor, ami érdekel, így számomra ez egy nagyon költséges próba-szerencse lenne, továbbá a sok kiegészítőnek sem tudnék már helyet csiholni. :) 

Mivel jelen esetben tudtam, hogy melyik könyv lesz az, ami a dobozban fog lapulni, és tudtam, hogy ez nekem kell, meg is rendeltem a Fumax webáruházából, ahol szerencsére nem kellett előre fizetnem. A meghirdetéskor nem is lett volna rá pénzem, a Könyvhétre azonban mindig készülök, s nem állok olyan elvetemült ember hírében, hogy ha valamit megrendelek, azt nem veszem át, csak mert nincs előre kifizetve. Így ez már a második pluszpont ennél a doboznál. :) 

A BaSC dobozok hónapról hónapra nagy fejlődést is mutatnak, és a csapat valahogy remekül ráérez arra, mire van szüksége egy könyvmolynak. :) 

Doboznyitás: 
A doboz fantasztikus lett! *-* Kezdem is mindjárt elölről :) 

Ez az újfajta kicsúsztatható doboz először kifogott rajtam, próbáltam felnyitni a tetejét, mire rájöttem, hogy a világ legegyszerűbb módján nyílik, csak toljam ki a drágát a helyéről. :D XD 

Kinyitva a dobozt rögtön a gyönyörű karmazsin színű csomagolópapír fogadott, ami a különféle szépségeket volt hivatott elrejteni kíváncsi tekintetem elől. 
A könyv és a hozzá illeszkedő könyvjelző láttán a szívem hevesebben vert, megőrülök a könyvjelzőkért, és a hegedűt is imádom, szóval hatalmas szivecske az illusztrátornak! :) ❤
A tematikát bemutató lap és az író ajánlása is minőségi papírra nyomtatott, szemet gyönyörködtető kiegészítő. 

Ezeken kívül a doboz 4 db meglepetést tartalmazott. 

Az első egy nagyon szép és ötletes dizájnnal díszített vászontáska, nagy méretű, és strapabírónak tűnő. A kísérteties szemek, a hangulat - mind mind nagyon figyelemfelkeltő. 

A többi blogger és molyos véleményét olvasva láttam, hogy a doboz változó eleme a gyertya
Az enyém egy kellemes, narancsos illatú lett, és a könyvjelző hátán olvasható leírások közül kiderült, hogy én "Malchai" vagyok. Hát, egyenlőre nem tudom, hogy ez jó vagy rossz-e a történet szempontjából, és azt sem, hogy is kellene ezt a szót helyesen kiejteni, mindenesetre Fortuna remekül kedvezett ezzel a vámpírszerű, véres dologgal nekem. Nekem, aki Drakula hatalmas rajongója volnék. *-*

Ehhez még egy passzoló, finom, gyümölcsös illatú teakeverék párosult, amit igyekszem minél hamarabb kipróbálni, már csak az összetevőire lenne szükségem, hogy az allergiáim végett meg merjem-e inni.

És végül egy hő hatására változó bögre rejtőzött a dobozban, ami szintén nagyon ötletes, és amikor a forró ital felfedi a bögre titkát, azt kell mondjam: nagyon tetszetős. :D 

Összegzés: 
Csodálatos doboz! 5/5*
Minden elemét szeretem, az összkép is csodaszép. Az ajándéktárgyak hasznosak, a nyomozós játék különleges, egyszóval egyáltalán nem bántam meg, hogy beneveztem erre a fordulóra. :) 
Gratulálok a csapatnak az eredeti ötletekért, és nagyon szépen köszönöm mind a BaSC csapatának, mind a Fumax kiadónak a lehetőséget, hogy hozzájuthattam ehhez a dobozhoz! :) 

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images