Swift

2018.06.10. - Összeköt a szeretet dedikálás és Könyvhét 2. felvonás

Sziasztok! 

A napokban hatalmas megtiszteltetés ért, miután értékeltem Farkas Nóra újonnan megjelent könyvét, az Összeköt a szeretet c. Beszoktatós mesekönyvet. Az írónő és Szepesi Szűcs Barbara, a kötet illusztrátora is megosztotta Facebook oldalán az értékelésem, valamint lehetőségem nyílt röviden beszélgetni Nórával virtuálisan. 

A megosztott értékelésem azóta 260 megtekintésnél jár, ami az eddigi legolvasottabb posztom lett.  *-* 
Alig tértem magamhoz az örömtől, mikor a beszélgetés közben szóba került a vasárnapra eső Könyvheti dedikálás, amin szerettem volna részt venni, sajnos azonban hétvégén nagyon körülményes vidékről felutaznom a fővárosba. Az írónő szerette volna, ha élőben is találkozunk, és én is szerettem volna személyesen is találkozni vele, és Szepesi Szűcs Barbarával is. Ezt követően párommal közösen kidolgoztuk a vasárnapi nap programját, minek köszönhetően feljuthattam a dedikálásra!!! *-*

S íme, eljött a szóban forgó vasárnap, felvirradt a reggel, én pedig áldom a szerencsémet, hogy időben keltem, és ránéztem a vonatközlekedésre, ugyanis az 40-50 perces késéseket mutatott. Gyors egyeztetést követően párommal hamar világossá vált, hogy hamarabb kell indulnunk, ha szeretnénk időben felérni. Így történt, hogy végül negyed 11-kor elindultunk Esztergomból és negyed 1-re sikerült is felérnie a vonatnak a Nyugatiba... 

Megebédeltünk a Mekiben, majd beültünk a moziba, és megnéztük a Bűbáj herceg és a nagy varázslat c. mesét, amin mindketten nagyon jól szórakoztunk, és csupán egy egészen kicsikét lógtunk ki a célközönségből és a körülöttünk ülő szülő-lurkó csapatból. :D XD Mivel nagy meserajongó vagyok, ezt az élményt már megszoktuk... :D 
A mesének pikk-pakk vége lett, de végig izgalmas és hangulatos volt, remek zenékkel és nagyon szép látványvilággal. Demi Lovato pedig csak dobott még egy nagyot rajta a végefőcímdallal.
Mozizás után a WestEndben még sikerült ráakadnom erre a csodapárnára, ami hazajött velem, majd mentünk is a dedikálásra. 

Fél 4-kor értünk a Vörösmarty térre, így - mivel még volt időnk Nóra és Barbara megérkezéséig - megnéztem, hogy megjelent-e a Dalmorka, a hobbivarázsló c. könyv. Megjelent! És az eladó úr kedvességének hála, aki felhívta a figyelmet egy külön dedikálási lehetőségre az írónővel, még Mészöly Ágnessel is megismerkedhettem, aki frissen dedikálta legújabb könyvét. Közös fotó is készült, amit Facebookon kért el tőlem az írónő, aki egy nagyon közvetlen, tisztelettudó és aranyos nő, még a tetoválásaimban is gyönyörködött, ami rendkívül jól esett. :) 

Ezt követően a Pagony standjánál végre - VÉGRE! - beszereztem a Rumini 2. kötetének új kiadását, majd megnéztük a Twister Media standján a Ronaldo könyvet, ami valószínűleg nemsokára hazajön velem a könyvesboltból, és már mentünk is a Menő-Manó pulthoz. A kollégáimmal cseverésztem mindaddig, míg meg nem érkeztek a célszemélyeim. :D 

Aki ismer, tudja, hogy alapvetően egy nagyon visszahúzódó és csetlő-botló lány vagyok, és ideges, ha híres emberek közelében lehet, pláne, akikkel nagyon vágyik megismerkedni. Sejtelmem sem volt, hogy mit mondjak, hogy viselkedjek, aztán, mikor Nóra már messziről meglátott, és kedvesen mosolyogva odaintegetett, én pedig vissza, már tudtam, hogy semmi baj nem lesz. :) Gyorsan sorra is kerültem, és pár perces beszélgetésbe elegyedtem Nórával és Barbarával. Beszéltünk egy picit a könyvről és az értékelésemről, készítettünk közös képet, valamint interjút kértem tőlük, aminek kérdéssorát nemsokára összeállítom számukra, és hamarosan olvasható is lesz a blogomon. :) Nóra és Barbara mindketten nagyon kedves és közvetlen személyiség, sikerült maradéktalanul feloldódnom a társaságukban, és ezúton is nagyon szépen köszönöm a dedikálást és a kedves szavakat, amit a könyvbe írtak nekem! 🎔

Ha valakit esetleg érdekel, a Molyon indítottam egy kihívást is a könyvvel kapcsolatban, amit már néhány ember teljesített is, és egy gyönyörű plecsnivel lett gazdagabb, 
így akit érdekel, jöjjön bátran, és ismerje meg az Összeköt a szeretet c. mesekönyvet! 

A dedikálás végére pont elkezdett esni az eső, így a friss szerzeményeket magamhoz szorítva és védve az esőtől gyorsan lementünk a földalattiba párommal, majd hazafelé vettük az irányt. 

A mai nap fantasztikus volt, sokkal jobban éreztem magam, mint pénteken, és most először voltam kinn hétvégén a Könyvhéten, ahol megtapasztalhattam milyen is a tömegnyomor, amit szeretek elkerülni. :D 

Köszönöm még egyszer Farkas Nórának, Szepesi Szűcs Barbarának és Mészöly Ágnesnek a dedikálást, és hogy felejthetetlenné tették ezt a napot számomra! :) 

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images