Swift

Liane Schneider: Bori ​először ül repülőn - Értékelés

Sziasztok!

A könyv, mintegy varázsütésre került ma a kezembe, amikor éppen a kolléganőimmel beszélgettem. Hirtelen jobbra fordultam, és ott feküdt velem szemben a kis cseles, és azonnal jó kedvre derített.  :) Hangosan fel is nevettem, hiszen ez a könyv most elképesztően egybevág az életemmel!

Ahaaaa, tehát Bori először ül repülőn... jómagam pedig majd pénteken... vészesen közeledik londoni utam időpontja, s mivel még soha nem ültem repülőgépen, nagyon félek! :S :D
Gondoltam magamban, megnézem, Bori hogy bírja első útját, én pedig majd csatlakozom az élményeimmel pénteken a kislányhoz! XD

A könyvecske a sorozat többi tagjához - legalábbis azokhoz, melyekhez nekem volt szerencsém - hasonlóan igényes kiadás, egy aranyos történettel. Az az igazság azonban, hogy Bori nem nagyon nyugtatott meg olvasás közben, sőt!, még a félelmeimet is beváltotta. XD
A kötet szépen sorra veszi az utazás különböző fázisait, ami valóban hasznos lehet egy kisgyermek számára, aki izgatottan tekint előre az ismeretlenbe. :) 

"Bori betuszkolta mackóját az alagútba, de Teddy belsejében fehér vattán kívül nem volt más."

/A repülőgép/ "Egyre gyorsabban futott a kifutópályán, majd billegve elemelkedett a földről. Ahogy meredeken repültek felfelé a levegőben, Bori egyre mélyebbre süllyedt az ülésben, a gyomra kicsit kavargott, és a füle bedugult."


Értékelés: 4,5/5* /De a fél* levonás a félelmeim miatt történt... XD/ 

Ha tetszett, olvasd el ezeket is...

0 comments

Flickr Images